Precis handlat!

ChaCha bloggen'
sitter nu på facebook och chattar med min underbara mamma! :D
har precis varit och handlat, lite onyttigt på dollarstore osv! så nu ska vi snart sätta oss ner
för att se filmer hela kvällen, har laddat ner alla filmer av Johan falk, ni vet han som kallas frank vagner
i filmerna, är han inte bara för snygg ;) *fniss* iallafall, ska även försöka ta itu med mina naglar, om jag
inte skuter upp det tills imorgon, men ska förmodligen träffa Becka då, så vi får helt enkelt se hur dagen blir! ;)
menmen, ska ta och planera lite hur morgondagen kommer se ut osv!
bloggar mer snart helt enkelt! ;)
Moii justnu, i min älskade Hoodie! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Becka ? Löve your blogg! :D

2011-06-13 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0