Problem med blogg.se's nummer!

ChaCha bloggen'
är verkligen superirriterad, blogg.se smsblogginläggen har inte kommit upp!
har bloggat ca 3 inlägg sen igårkväll, och det funkar inte! blir verkligen superirriterad!
bloggade iallafall ett inlägg igårkväll om att det var ändrade planer idag, så kommer komma
ett schema över hur veckan blir! ska till luleå med Josse på måndag istället, och imorgon
blir det heminredning, eftersom jag och min pojkväns pappa varit på IKEA idag!
so lovely, kommer bli superfint i mitt och hjärtats rum! ;) och nästa helg blir det piteå havsbad
som skulle varit på måndag! men justnu stannade vi på middag hos mina föräldrar,
så när vi kommer hem ska vi slänga lite skrot och fixa till våra nya möbler,
och sen fixa iordning! så kommer bilder och modetips och dagens outfit senare! ;) lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0