Sommarlov?!?!??!

ChaCha bloggen'
har somsagt 100 gånger, sommarlov nu! så himla härligt, har börjat lovet med
att käka lite tårta som morsan bakat, så himla onyttigt! ;) *hihi*
och sen åkte vi till Sävast och träffade lite folk, sen åkte vi till ett lungt ställe på TG
där jag provade att köra pojkvännens moppe, hihihi! ;) *så himla bra* not..
iallafall, ska fortsätta kvällen med att bara ta det lungt, imorgon inget planerat! förutom robins lillebrorsavslutning!
men på lördag ska vi mot Piteå havsbad och bada där hela dagen, en efterbliven födelsedagspresent! ;)
lovely. iallafall, imorgon kanske jag hinner göra en video om hur jag sätter i mitt löshår och fixar det! även videoblogg , nått av det! måste försöka komma igång med det nu när jag är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0