Svar på äckelläsare tal!

Nu börjar jag och Josefine Björman, bli jävligt less!
En jävla massa haters har skrivit kommentarer i hennes namn hur länge som helst!
men denna gång spårade ni förfan.. skriva taskiga kommentarer, om vilken
storlek jag har på kläderna och vad ni vet om min vikt och viktuppgång och viktnedgång!
men det är jag som vet, och jag har redan visat er vilken storlek jag köper på shorts!
så det är ju konstigt att jag har på mig dom justnu, vilket ni ser på outfiten, dem shortsen
som jag köpte i storlek 32! och att jag skulle ha gått upp i vikt, jag har gått ner 3 kilo, och det
borde ju jag veta eftersom jag väger mig 1 gång i veckan! och skriver vad jag äter!
men ni får gärna låssas att ni vet mer än mig, men ni kan ju stå för vem ni är!
även detdär med att jag tar bort kommentarer, det har helt att göra med att ni skriver i Josses namn!
skriver ni vem ni är, så är det eran kommentar, er åsikt, länkar er mail osv! så kan vi diskutera din åsikt
om jagt tycker att den är värd att prata om, eller om den helt enkelt är helt ovärd, som er haters då? ;)
man har fria åsikter om nästan vad som helst, men ni små fega haters som inte änns våga stå för vem ni är,
behöver inte tycka till! ;) eftersom ni inte vågar stå för vem ni är, och skriver min kompis namn istället, så har
det ju blivit fel någonstanns asså! och vad ni nu skrev om att jag inte tar hand om min pojkvänn,
haha snälla! ni är så avundsjuka så det går inte att märka på karta, jag bor med honom, tillbringar varje kväll och natt och dag med honom, gör roliga saker för att få honom på andra tankar! ;)
men ni vet att jag inte tar åt mig, och det som är så himla skoj, är att ni försöker få mig att ta åt mig!
men har jag inte tagit åt mig sen sexårs så tar jag inte åt mig nu, speciellt inte när det står i en av mina
närmsta kompisars namn! Over and out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

varje kväll och natt och dag om man inte räknar med dagarna han är hos hans morsa och sover där haha :)

2011-06-03 @ 21:49:09
Postat av: svar

se, ännu en gång som ni tror att ni vet mer! -.-

hans morsa har flyttat till sävast och bor i en 2 , alltså inte ett rum till han!

bara tills hans lillebror, han bor här på heltid!

2011-06-03 @ 21:51:06
Postat av: Anonym

han sover ju ändå hos hans morsa några dagar varannan vecka !

2011-06-03 @ 21:54:21
Postat av: Svala

Om du är så känd, hur kommer det sig att du har lagt till mig två gånger på facebook och jag har ingen jävla aning om vem du är?

2011-06-03 @ 22:10:21
URL: http://svala.devote.se
Postat av: svar till svala

För att jag känner igen dig, igenom josef segerlund som är kompis med dig :) så blev bara Lite random.

2011-06-03 @ 22:23:28
Postat av: svar

nej det gör han inte, han är skriven här på heltid, och han kan it sova där för hon håller på och flytta och det är en 2 :)

2011-06-03 @ 22:27:34
Postat av: backe

okej jag brukar tycka det e omoget med folk som drygar bakom datorerna och inte våga träffa en irl, men att ta någon annans namn slår ju fan rekord

2011-06-04 @ 00:25:19
URL: http://mollanmolly.blogg.se/
Postat av: Marie

Alltså herregud vad onödigt, haha ni som är så avundsjuka på henne, vad fan är ni avundsjuka över? Ni kan precis som henne, skaffa en blogg, tycka att ni är snygga, ha en pojkvän som älskar er osv. inte fan behöver ni vara svartsjuka för att hon har det och inte ni, jag säger inte att jag är hennes största fan men fattar ni inte att hon inte bryr sig ett skit om vad ni säger? Hon HAR bra självförtroende och ni är så korkade som tror att ni kommer lyckas knäcka henne. Nolifes alltså, nuff said.

2011-06-04 @ 09:55:07
Postat av: Björkmannnn

DET ÄR INTE JOSEFINE BJÖRKMAN JAG HAR FÖRSÖKT VARA JÄVLA FITT IDIOT!!!!!

JAG HETER BARA BJÖRKMAN I EFTERNAMN , GÅR INTE ENS PÅ SAMMA SKOLA SOM DU ååååååååh tröga wannabe -.-

DU ÄR INTE KÄND !!! DU ÄR EN GÄDDHÄNGAD SÖNDER SMINKAD WB SOM LEVER PÅ SIN POJKVÄNS FAMILJ , JÄVLA ÅSNA VEM TROR DU ATT DU ÄR , fetto...

2011-06-04 @ 14:54:41
Postat av: klara

sorry emma men det är sant , personen här ovan heter faktiskt björkman i efternamn..



pinsaaaaaamt , du har skit i ansiktet , oj det va ba ditt smink , vacker utan spackel som man säger... har du tänkt på hur din hy är eller?

2011-06-04 @ 14:57:43
Postat av: Anonym

coolt att ta bort björkmans kommentarer

2011-06-04 @ 15:01:34
Postat av: Klara

för er som vill veta BJÖRKMAN är inte JOSEFINE BJÖRKMAN -.-

2011-06-04 @ 15:02:11
Postat av: Anonym

personen som kallar sig Björkman heter det på rikrigt i efternamn..

pinsamt

2011-06-04 @ 15:02:58
Postat av: Anonym

JAG HETER DET PÅ RIKTIGT I EFTERNAMn , GÅR INTE ENS PÅ SAMMA SKOLA SOM HON , LOL....

2011-06-04 @ 15:04:09
Postat av: en nära vän..

robin är otrogen ..

2011-06-04 @ 15:06:48
Postat av: Anonym

jadu , han går ju typ 2 meter ifrån henne hela tiden och ser olycklig ut , så vad ska man förvänta sig

2011-06-04 @ 15:12:42
Postat av: Anonym

han skäms för henne..

2011-06-04 @ 15:34:39
Postat av: Josefin Björkman

Du som kallar dig själv för björkman,



1. varför tar du bara inte tummen ur arslet och skriver ditt fullständiga namn? (inkl. förnamn och efternamn)



2. Du skrev att du inte ska framstå att vara mig Josefin Björkman, men sen skriver du nu i namnet "björkis med fler" att (jag citerar kommentaren din): "DOM FÅ SOM LÅTSAS GILLA DIG (även jag) GÖR P.G.A ATT DU ÄR ROBINS TJEJ"



och då undrar jag om du nu låtsas gilla Emma, men jag har frågat Emma om hon känner någon annan med efternamnet Björkman (antar att det är ditt efternamn), så säger hon nej.



Så slutsatsen är att du heter Björkman i efternamn, känner Emma och låtsas gilla henne för att hon är robins tjej, varför kommer det för sig att Emma inte vet ens vem du är? Och med din beskrivning av din relation till Emma verkar det som att du ska vara hennes kompis. Konstigt att hon inte vet vem du är då haha!



Grow some balls å ta det IRL själv du me henne, eller skriv ditt fullständiga namn. Så jävla svårt ska det väl ändå inte vara att stå för sina personliga åsikter!

2011-06-04 @ 16:07:28
Postat av: Josefin Björkman

Du som kallar dig själv för björkman,



1. varför tar du bara inte tummen ur arslet och skriver ditt fullständiga namn in the first place? (inkl. förnamn och efternamn), skulle man samtidigt behöva undgå massa missförstånd i första hand)



2. Du skrev att du inte ska framstå att vara mig Josefin Björkman, men sen skriver du nu i namnet "björkis med fler" att (jag citerar kommentaren din): "DOM FÅ SOM LÅTSAS GILLA DIG (även jag) GÖR P.G.A ATT DU ÄR ROBINS TJEJ"



och då undrar jag om du nu låtsas gilla Emma, men jag har frågat Emma om hon känner någon annan med efternamnet Björkman (antar att det är ditt efternamn), så säger hon nej.



Så slutsatsen är att du heter Björkman i efternamn, känner Emma och låtsas gilla henne för att hon är robins tjej, varför kommer det för sig att Emma inte vet ens vem du är? Och med din beskrivning av din relation till Emma verkar det som att du ska vara hennes kompis. Konstigt att hon inte vet vem du är då haha!



Grow some balls å ta det IRL själv du me henne, eller skriv ditt fullständiga namn. Så jävla svårt ska det väl ändå inte vara att stå för sina personliga åsikter!



2011-06-04 @ 16:12:15
Postat av: Marie

Word på den som påstår sig heta Josefine Björkman, haha detta var riktigt jävla underhållande. Ni säger också att "hon inte är känd" haha tro mig, hon blir det, ni GÖR henne känd. Har ni någonsin hört "Haters make me famous"? Ja kan du/ni engelska så fattar ni nog. Patetiska lilla männsikor.

2011-06-05 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0