Svar på tal..

vf solar du inte ute , de är ju nästan 30+ idag , men du kanske vill ha cancer hahhaahh
om du byter till egen domän så är de ju ändå blogg.se som äger dig , du kanske menar att du ska göra en egen hemsida ?
solarium brännan skyddar inte mot solen, du kan bränna dig lika lätt fast du legat i solarium
Hahha det är fan visst sol ute i norrland? du är ju blond
vf solar du inte ute , de är ju nästan 30+ idag , men du kanske vill ha cancer hahhaahh

: Jag solar gärna ute, men det har inte varit så himla varmt, visst sol osv!
men det har blåst, och det har varit så sjukt med mygg! så har föredragit en promenad mot
solariumet. Men idag är det varmt, idag har jag solat ute! men får en snabbare bränna i solarium
eftersom min avslutning är imorgon?

om du byter till egen domän så är de ju ändå blogg.se som äger dig , du kanske menar att du ska göra en egen hemsida ?

: Jo, men då kan jag lättare få tillgång till vad som är problemet, kontakta blogg.se lättare eftersom
om man har en egen domän är man typ som VIP, så då tar dom mina problem först, blink ;)

solarium brännan skyddar inte mot solen, du kan bränna dig lika lätt fast du legat i solarium 

: Nej det kan jag verkligen inte :) åter igen, en läsare som tror att dom vet mer om mig än vad jag
själv gör. Jag är suuuuper ljus, och om jag lägger en grund som ljusbrun så blir jag lättare solbrun
än röd och vit som en polkagris! ;)
Hahha det är fan visst sol ute i norrland? du är ju blond

: Ohja, idag är det sol, men jag anser att du fokuserar på det jag sa, att jag inte var ute i solen
ist för solarium, och det får du väl svar på i första frågan, och dedär med blond, ska jag ta det som en fråga? ;)
*bitchblink*

Kommentarer
Postat av: Moa

Det har ju varit ganska kallt i norr så det har ju ej gått att sola ute!

Emma vad coolt du sminkar dig <3

2011-06-09 @ 15:05:17
URL: http://lovliecats.devote.se
Postat av: Anonym

när tänker du förlora oskuld ? :)

2011-06-12 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0