Svar på tal!


haru klippt håret? för nån månad sen skrev du att du hade till bröstvårtan och i videon hade du bara till axeln och va kostade löshåret och vart köpte du den ? :)
Hej!
Jag har typ läst 100 bloggar men du är den bästa!
Du borde vara större en Kissies och blondinbella Fokis och alla dom där!
Du kommer att bli känd!

haru klippt håret? för nån månad sen skrev du att du hade till bröstvårtan och i videon hade du bara till axeln och va kostade löshåret och vart köpte du den ? :)
: Ja, jag har klippt mina toppar! Och dom var risiga flera centimeter, så tog jättemycket! :( aww..
så himla tråkigt att måsta klippa bort, löshåret kostar ca 1000 och jag beställer från Rapunzel eller tai mahal!
Hej!
Jag har typ läst 100 bloggar men du är den bästa!
Du borde vara större en Kissies och blondinbella Fokis och alla dom där!
Du kommer att bli känd!
: Aww, så himla roligt att du tycker det, jo det är ju det jag bloggar för! Det är så himla roligt att vara
igenkänd på tex stan osv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0