Svar på tal..

Skulle älska om du kommenterade på min blogg!
skulle älska om du blev en av mina unika-besökare!
Jag har en fråga: varför solar du 38 minuter och inte 40 eller 30? menar inget illa men jag har alltid undrat de?
: Det är för att en 10 är 3 minuter, på suntan i boden, och när jag solar 38 min då är en 10 4 minuter! :D
Jag får väl se, kanske kikar in någon gång!

Kan du göra ett videoinlägg när du sätter upp håret med löshåret i ! 
Din blogg är sjjukt fin

: Jag sätter upp det i en snodd precis som alla andra, sen fixar jag håret på sidorna med plattång, fluffar
lite och sprayar på! ;)

Om man är solblekt brunett ska man ha röd eller blå keps då, snälla hjälp mig?!
: Hmm, personligen så tycker jag att man ska ha mörkblå, till tex svarthåriga ska man nog ha en röd,
eller typ rosa! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0