Svar på tal.

hej tkr du att kissie är söt elr ful?
Vart köper du ditt löshår ifrån för sida ? :) skicka gärna länken + vilket hår det är ? :'D Ta gärna upp detta som ett svar på tal ;; /Malin
hej tkr du att kissie är söt elr ful?
: Jag tycker inte att hon är speciellt snygg justnu, hon är som ett uppblåst benrangel
med silikon, men förr innan hon blev brunett och hade naturlig kropp så var hon supersöt!
Men hon är ändå inte jätteful, men somsagt, hon var finare innan hon opererade sig! Fast
dock så är det inget fel på att operera sig, men hon hade varit finare i ''natural look'' ;)

Vart köper du ditt löshår ifrån för sida ? :) skicka gärna länken + vilket hår det är ? :'D Ta gärna upp detta som ett svar på tal ;; /Malin
: Jag brukar beställa från rapunzel.com men jag tänker inte göra det fler gånger, dom har skitdålig
kvalite och håret är för mörkt så jag måste bleka det varje gång :( Så nu ska jag beställa från tai mahal!


Kommentarer
Postat av: Malin

sv; Tack för att du sa ifrån vilken sida :) vilken färg brukar du oftast beställa ? x) alltså är det #613 eller #60 ? ;o

2011-06-25 @ 19:12:44
Postat av: Anonym

Du beställer löshår men vet inte hur sidan stavas?

http://www.tajmahal.se/ så heter sidan?

2011-06-27 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0