Svar på tal..

jag undrar en sak , varför har du börjar förminska bilderna och göra dom mörkare ? man ser nästan inget :(

: Jag redigerar aldrig bilder på mörker eller liknande! Så har abslout inte börjat med det!
Bilder lägger jag upp i mindre format, för att det inte ska bli så fullt på bloggen! För att det ska rymmas mer!
Kanske du som borde ändra ljusstyrkan på din dator? *blink* ;)



var gör du om dina bilder? :)
: Lägger till tex glitter osv, är i ps! ;)


tycker du att du är smal/normal/tjock ? :) och om någon bad dig beskriva dig själv , va hade du svarat då ? :)
: Jag hade svarat normal, men jag är ju rätt smal om armarna / händerna osv! ;) men normal annars



Hej!
Fråga 1. Är det lättare att ha klämmor eller lim?
Fråga 2. Vilket är bättre för mig klämmor eller lim (Jag e 11) :P
Fråga 3. Tror du att det skulle passa på mig?
Fråga 4. Kan du gå in på min blogg och kommentera om hur du tycker att den är? :)
: 1= Klämmor, lim orsakar hårlossning, tro mig! 2= Klämmor, om du orkar hänga på dem? Förstör verkligen
inte ditt hår om du är 11! Det tror jag säkert, hårförlängning passar på alla!
Den är bra, oavsett vilken blogg jag skriver på! ;)

jag undrar en sak , varför har du börjar förminska bilderna och göra dom mörkare ? man ser nästan inget :(
var gör du om dina bilder? :)
tycker du att du är smal/normal/tjock ? :) och om någon bad dig beskriva dig själv , va hade du svarat då ? :)
Hej!
Fråga 1. Är det lättare att ha klämmor eller lim?
Fråga 2. Vilket är bättre för mig klämmor eller lim (Jag e 11) :P
Fråga 3. Tror du att det skulle passa på mig?
Fråga 4. Kan du gå in på min blogg och kommentera om hur du tycker att den är? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycke tycker du man ska väga för att vara normalviktig ? :) de är så kul och veta andras åsikter om vikt osåntdär :D

2011-06-28 @ 21:02:20
Postat av: Anonym

funderar på att skaffa löshår :D, (är 13 snart 14 år) men asså jag undrar vilket som sliter minst på håret, klämmor elr lim? :)

2011-06-28 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0