Svar på tal.. för dom som inte kan läsa! :D


Åhhh, nu tar du bort kommentaren igen, åh du är så feg, åh kommentaren är borta!
: Jag säger bara, oh no! Crap! ;) stackars er fjortisdrygare som skriver kommentarer!
Ah men, ni som säger att jag tar bort kommentarer, har inget med att göra att jag tar åt mig,
eller att jag tolkar dem hit och dit, utan att allt blir ett enda tjafs! Och folk blir ovänner osv!
Därför raderar jag ''onödiga fjortis kommentarer'' så ni som vill dryga, logga in på BDB eller kamrat
eller nått för sånna som ni, internetdrygare! ;) passar er superbra.
Och om vissa ip adresser som härjat lite för mycket inte börjar backa, så kanske jag måste åka in och anmäla era
ip andresser ? ;) Vore väl hemskt onöödigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0