Svar på tal om 3 saker!

1. Vilken storlek har du på skona, dom ser ju svinsmå ut? :o
: Hihi, ja! jag har rätt små fötter, jag har platta fötter! så på ballerina och liknande 36/37,
dom jag har nu från h&m leopard och vita är 36 (a) och sen typ högklackat 37,5 ca! :)


2. Hej, vet du hur man mobilbloggar på blogg.se som? när jag går in på blogg.se med min mobil så funkar det att logga in och allting, men att skriva något inlägg funkar inte. :( Snälla ta upp detta som "svar på tal" så skulle jag blivit evigt tacksam och vara super lycklig!! :) <3


: Aww, det ska vi kunna lösa! Jag har blogg.se's telefon nummer, kan lägga upp det senare i en kommentar!
och sen skickar jag som ett vanligt mms! :) så du slipper använda internet, men om du nu vill blogga
via internet, trycker du på ikonen HTML och skriver via så! då kommer texten upp! :) hoppas
det kommer funka!


3. När kommer en till videoblogg!


: Jag ska försöka ta itu med det, nu på slutet har det varit mycket på skolan, men nu blir det ju lov!
så det ska vi ordna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0