Svar på tal på 3 frågor..

tja, har en fråga. festar du aldrig? :)

: Har inte festat alls på sista tiden, har bara varit hemma och tagit hand om min pojkvänn!
efter allt som hänt! Så är det bara skönt att ta hand om varandra!

du är skiit söt tjejjen! :) var har du köpt din snygga shorts? :p<3

: Aww tack så jättemycket! ;) Dom blommiga är från bikbok, dem orange som jag hade som myshorts
är från h&m och mina jeansshorts är från bikbok  ! ;)

gåru aldrig ut med kompisar , typ alder , club nordic osv?

: Haha, jag skulle aldrig sätta min fot på clubnordic! :o aldrig i livet. Värsta fjollplacet lixom!
Alder är vi rätt ofta på! men jag är superklen när det gäller första doppet, vi hade andra planer
sist det var varmt, så har inte blivit ännu, och denna vecka så ska det inte bli så varmt! :(
Hoppas att man kan tagga alder nästa vecka! ;) där var vi mycket förra sommaren!
Jag går ofta ut med kompisar, stan, åker och badar, när jag åker till Kalix träffar jag mina vänner där!
Är ju inte som vissa andra som inte har något att göra när ens pojkvänn jobbar eller fixar annat *blink* ;)
Det är en stor del av mitt liv! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!

Jag älskar din blogg, men jag undrar om när du solar tar du då bort sminket jag menar på solarium???

Ta snälla med det här på nästa svar på tal.

2011-06-14 @ 13:37:44
URL: http://lovliecats.devote.se
Postat av: Anonym

För det första säger du att Jörgen inte har något jobb och nu skriver du att han har det?

Alltså.. seriöst jag gör fan visst saker, jag sitter då fan inte vid bloggen HELA JÄVLA dagen.

Och du.. moget att mytta ''jag och robin vågar inte vara ensamen hemma för vi är rädd'' dålig myt lilla du till polisen. Och du du kommer inte alls få pengar för de kommer inse att du ljuger så jäävla dåligt.. du kan ju sluta mucka på allt och alla.



Har en massa saker att ta upp om med polisen, de du.

2011-06-14 @ 13:54:19
Postat av: Anonym

vilka brukar du festa med ?

fin blogg :)

2011-06-14 @ 14:10:10
Postat av: Anonym

kan du göra ett videoinlägg när du sätter i ditt löshår ?

2011-06-14 @ 14:26:54
Postat av: svar till linnea backelund

Hahah, som om jag inte gör saker? :) jag kan bara blanda in bloggen i mitt liv på ett smidigare sätt.

ahah, säg hur mke du vill till polisen. vi vet vad som är rätt och fel :)

haha vet du hur stort brott det är att kränka en avliden, det sa dom! :) har du tänkt en enda gång på att din kille är 18 ? ;) owned.

2011-06-14 @ 14:27:52
Postat av: becka niemi

Jävla klockrent inlägg heheh! :D

2011-06-14 @ 15:17:12
URL: http://beckaniemi.blogg.se/
Postat av: svar till becka :D

hhaha skojja inte =D <3

2011-06-14 @ 15:24:24
Postat av: Anonym

Du.. Jag har inte kränkt han. Du borde ta reda på fakta lilla du.. du kommer inse att NI har fel.

Du vet inte ens hur man stavar på svenska.

2011-06-14 @ 15:32:16
Postat av: Anonym

Du kan inte ens stava mitt namn rätt.. suck

2011-06-14 @ 15:34:31
Postat av: svar till emonea

Är det bättre om jag skriver emonea? =D

iallafall, du borde innnnnnte prata om stavning

2011-06-14 @ 18:51:10
Postat av: Anonym

Emo Nea? Njaaa du kanske fan borde ta reda på vad EMO betyder!

2011-06-14 @ 19:12:20
Postat av: svar till emonea

det är ju du själv som bildat dig det namnet :)

2011-06-14 @ 19:17:27
Postat av: Anonym

Öh jaså? Du kanske borde ta reda på vad emo betyder innan du öppnar käften.

2011-06-14 @ 19:18:39
Postat av: svar

och du borde lära dig uppförande innan du släpps ut från din bur ! :)

2011-06-14 @ 19:22:11
Postat av: Anonym

Vilken bur ? :s

2011-06-14 @ 22:19:11
Postat av: fanny

du har aldrig tänkt på att ta ditt tjafs med nea på sidan om bloggen? grymt störande att behöva sitta och se hur ni käftas mot varandra. lös det med ett catfight istället(: Annars, awesome blogg<3

2011-06-16 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0