Svar på tal på en massa frågor!

¨
men kan du ändå inte göra en video om naglar ;) , älskar dina videosar. snälla.......
asså du är så sjukt sööt.. det går fan inte att beskriva, alla jävla idioter som skriver att du är fet osv.. kan ju dra! asså älskar din blogg.. mkt bättre än kissies.. Looooove till din blogg tjejen! <3
kan du göra en videoblogg där du visar hur du gör gele naglar ? , har aldrig fattat mig på det så det skulle vara snällt om du kunde göra det :)
Hej!
Jag älskar din blogg, men jag undrar om när du solar tar du då bort sminket jag menar på solarium???
Ta snälla med det här på nästa svar på tal.
Är det klämmor på lös håret eller lim?
Skulle du kunna visa hur man laddar upp youtube klipp på sin blogg? Jag har kunnat men nu vet jag inte alls hur jag ska göra! :(
men kan du ändå inte göra en video om naglar ;) , älskar dina videosar. snälla.......
: Det kommer vara superjobbigt eftersom man måste öka hastigheten på den , eftersom det tar ca 2 timmar
att göra gelenaglar, men om du kollar på kateogrin ''manikyr & makeup'' så finns min nagelguide där, kontakta mig på min bloggmail om du har problem!

asså du är så sjukt sööt.. det går fan inte att beskriva, alla jävla idioter som skriver att du är fet osv.. kan ju dra! asså älskar din blogg.. mkt bättre än kissies.. Looooove till din blogg tjejen! <3
: Aww tack lilla du! :D Så himla roligt, och jag vet att det finns fler som tycker så!

Hej!
Jag älskar din blogg, men jag undrar om när du solar tar du då bort sminket jag menar på solarium???

Ta snälla med det här på nästa svar på tal.
: Nej! Det gör jag inte jag brukar ha smink på mig när jag kommer dit, men har med mig make up remover såklart! ;) Man vill ju inte vara fläcklig i ansiktet som vissa andra..

Är det klämmor på lös håret eller lim?
: Det är klämmor = Clip on, och jag råder er, använd er inte av metoden lim! :( ursh, jag var nästan kal på ena sidan av mitt huvud efter den löshårsmetoden...

Skulle du kunna visa hur man laddar upp youtube klipp på sin blogg? Jag har kunnat men nu vet jag inte alls hur jag ska göra! :(
: Det kan jag visa er någondag! ;) absolut.!



Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!

Jag har bytt från devote till blogg.se men hur fick du dit super snyga tema?

2011-06-17 @ 08:40:28
URL: http://lovliecats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man fixar den? eller så be du någon fixa det?

Jag fixa hennes och hon sket i att betala

2011-06-17 @ 13:04:19
Postat av: anonym

När kommer tackinlägget? :)

2011-06-17 @ 21:25:38
Postat av: Svar

Svar till cp nea : Du bad aldrig om pengar när vi gjorde upp, det var en kompis sak :)

2011-06-17 @ 21:30:47
Postat av: Anonym

Jaså? Du kommer få papper om att betala :)

2011-06-18 @ 01:34:00
Postat av: svar

skicka det pappret du :) så länge det inte finns nått avtal om att betala så kan du skicka hur mååånga papper du vill ;)

2011-06-18 @ 11:30:53
Postat av: Anonym

Sedan kommer kronofonden komma efter dig :)

2011-06-18 @ 12:04:44
Postat av: svar

duvet att man måste vara 18 för att komma in i kronofogden och ha tydliga bevis på att JAG SKRIVIT PÅ! :) ojoj,

2011-06-18 @ 17:09:08
Postat av: hanna strömberg

till hon som ville ha youtube.klipp på sin blogg:

GOOGLE is your friend. Det va så jag fixade det. :)

2011-06-18 @ 22:51:58
URL: http://hannalinneastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0