Varit in till stan och fixat lite ärenden!

ChaCha bloggen'
nu har jag och pojkvännen varit in till stan och fixat lite ärenden, han köpte ett headset och en parfym!
Och jag köpte en ansiktsmask till min ''ta hand om mig själv kväll'' ikväll! Ska dusha och göra inpackning
och peeling och smörja in mig med bus! Iallafall, unnade mig även en 24 minutare på suntan eftersom
jag är så himla besviken på ziperall! :( Den skulle kommit idag, men som ni såg så var den försenad!
Och jag kan altså inte ha med den på resan imorgonkväll, menmen! Ska spela lite sims3 nu! 
Det är verkligen så roligt *hihi* och sen fixa naglarna och börja packa! ;) bloggar mer sen
Moii and my boyfriend's foot justnu! ;) *hihi*

Kommentarer
Postat av: L

Hej! :) Tränar du elr något någongång, du vet på gym? :S Asså...aa

2011-06-22 @ 16:07:53
Postat av: Anonym

Hur får kan du få en egen bild till kategorier och sånt? :) Kan du visa i ett inlägg ?

2011-06-22 @ 21:24:14
Postat av: Fanny Luuundbäck<3

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!<33333333333333 Den e mkee bättre än Kissiess<3333 Ja vet att du tp gillar hon men du e bara såå mkee bättre och har en såå mkee bättre blogg ;*<3 Jag och min kompis SÅG dej idá när du gick ut från Parelle! ;D<3 Jag och min kompis satt och åt på Opalen och såg små skit ungar som glodde på er när ni gick ut<33333 Jag ba: asså amg! :o De e juh Emma!<3 Också sa min kompis: Asså sluta glo fö' fan! :o<3 Och sen när jag kom hem (Nu typ) så gick jag in på din blogg (SOM ÄGER FETT) och ba DOG för att jag fick en ''flash back'' av idá 8D<33333333 OMG ATT JAG SÅG DEJ!<3 Min dröm har gått i uppfyllelse!<3 Tack för att du gjorde den bästa dan i mitt liv<3 Hejdå & jah älskarey<3

Postat av: Anonym

Halsbandet du har på dig på bilden med bokstaven "R" , vart har du köpt de och finns de i andra bokstäver ? :)

2011-06-22 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0