Hiss och diss

1. Blogg.se
: Gjorde verkligen rätt val när jag bytte till blogg.se!
sjukt nöjd, kommer komma sjukt mycket längre nu när jag får göra egen bloggsida osv!
.
2. Tennarmband!
: Sjukt fina armband, passar tillsammas med pärlarmband som jag använder också, dom är sjukt fina!
helrätt till alla plagg osv! ;)
.
3. Stora klockor!
:Största hissen till min rosa stora ''gummiklocka'' den gör värkligen sitt när man har på sig den
till alla plagg, helsnyggt!
.
4. Leopard!
: Så inne nu i vår, det klär även mig värkligen!
kommer satsa så sjukt mycket med min garderob när det gäller leopard! ;)
1. Läktiden på hål i örat...
: Börjar bli rätt less på att ha mina läk örhängen , vill värkligen byta nu till alla fina örhängen jag fått och har!
nu börjar jag bli less :(
2. Snön..
: börjar bli riktigt less, vill plocka fram alla mina sommarskor, köpa sommarlinnen, shoppa en snygg sommarväska.. suck, hur länge är det vår och vinter ...
3. Färgade leggins!
: dissen till färgade leggins , som blåa strumpbyxor osv, så himla fult! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0