JÄVLA FIASKO!

ChaCha bloggen'
justnu sitter en upprörd blondie här och avreagerar sig på en tom tablettask ;)
fyfan vilket äckligt fiasko, brolle kom fan sist?!
hurfan då, äckliga europa!
eric saade var klockren, sjukt bra låt. men brolle skulle tamefan inte ligga sist :( aja..
love him endå ;) aww... iallafall, har även fixat mina naglar, packat och allt tills imorgon.
hittade min väska som är bra att ha saker i, i leopard i min klädkammare hos mina föräldrar, lovley! ;)
imorgon upp halv 10, fix, mot konfan, sen hem! ;)
så mobilbloggar kommer det bli! och sedan en hiss och disss på kvällen i think!
Är denna bag inte bara soo mee ;)
Lovley med naglar igen! ;)

Kommentarer
Postat av: E M I A M

Jag tyckte också att Eric Saade var bra, men Brolle borde inte ha kommit sist för sämst var han ju inte ;)

2011-03-12 @ 22:59:25
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: jenny

brolle är min pojke så fuck u :(

2011-03-14 @ 16:29:10
URL: http://westringg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0