Nagelfix!

ChaCha bloggen'
har precis fixat naglarna! dom blev brunguldiga, blev perfekt till min scarves som jag kommer ha imorgon ;)
det blir nog riktigt fint, vi ligger och glor lite på big brother, ska dusha alldeles strax! mitt nagellack måste torka,
sen blåsa håret och sova! ;)
upp vid 6 imorgon, zZzzZZ...
snart helg, eller så inte :(!
imorgon mot stan med Wilma, hon ska köpa en pälsmössa!
och jag ska höra på silver box efter örhängena som försvann där idag, dom måste vara kvar där! :o
så nu ska jag börja dra mig mot dushen!
bloggar mer imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

min mössa hjeerta hjeerta

2011-03-08 @ 07:04:41
URL: http://wekthorneus.devote.se
Postat av: svar

omg , hjerta hjerta!

2011-03-08 @ 07:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0