Till alla som inte vet!




Nu blir detta lite personligt faktiskt, inget modeinlägg, ingen hiss och inget annat! ;)
Har hört så mycket från nära vänner som hör allt från a till ö , om hur mycket smink jag använder
och hur blablabla jag!
Tänkte börja med att säga , hur många av er vet hur jag sminkar mig?!
ni som har sett min sminkvideo precis ;) där finns beviset att jag inte har ''1 kg smink''
ojdå? Ni kan du bara tänka er på skalan hur mycket jag tar åt mig ! ;)
precis inte alls! jag har drivit 3 olika bloggar, detta är min 3.
och ingen har fått mig att förändras! och kommer aldrig få, men ni fattar inte att
jag bara tjänar på att ni läser min blogg i all ''ironi'' ;)
Ingen kommer någonsin kunna bestämma vad jag ska ha för färg på läppar eller annat.
men om ni tror det får ni gärna göra det ?! :)
tycker det är så gulligt att kommentera anonymt och inte våga stå för vem man är som har den åsikten.
Är det avundsjuka? ;) om man tycker så förbannat mycket, lägg inte ner tid på att kommentera ;)
ni slösar tid , fast åter igen, jag tjänar på det ;)

Där har ni min åsikt ! ;) lovley bitches.!





Kommentarer
Postat av: Anonym

palla ta bort kommentarerna :(

2011-03-17 @ 15:45:29
Postat av: svar

står i inlägget som jag gjorde nyss varför :)

2011-03-17 @ 15:59:34
Postat av: sofia

ingenting emot dig som person nu utan jag håller med dig helt i ditt inlägg om att de är ditt val osv och de är jävligt omoget att sitta och kommentera skit på andras bloggar. men om man kollar på dina bilder så ja, du ser riktigt översminkad ut, och de beror ju inte på att du använder för mycket foundation, puder och mascara eller va allt nu är utan mer vilken färgton du har. sen om man tycker att de är finare att se jätte brun ut i ansiktet och ha superblont stort hår och hårförlängning så är ju de upp till en själv. Vi alla slutar vara fjortisar någon gång i livet liksom:)

2011-03-17 @ 17:43:10
Postat av: Nea backelund

Är avundsjuk på dig Emma för du är vacker :* <3<3<3<3<3

2011-03-17 @ 18:40:21
URL: http://neabackelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0