Fredag!

ChaCha bloggen'
idag är det efterlängtade fredag, lovely! idag var det skola, men eftersom jag inte hade
några lektioner, eftersom jag är klar med allt stannade jag hemma! har haft sjukt ont i huvudet!
iallafall, har blivit ändrade planer också, ska vara kvar i Boden i helgen, och sen åka till Kalix med
pojkvännen på onsdag efter skolan, för vi är ju ledig torsdag fredag! så då kan vi vara där från ons
till fredag, och fira min födelsedag lite som är på fredag! :D lovely!
och sen åka hem på fredag till Boden, och lördag blir det mest troligt piteå havsbad och fira med
pojkvännens familj! ;) lovely.
iallafall, ska åka in och handla och sola lite senare, köpa en massa goda snacks! lovely! ;)
är det fredag så är det!
Moii justnu! Usual outfit.

Kommentarer
Postat av: Platin

Vad roligt att du är med :D

2011-05-27 @ 14:34:18
URL: http://platins.se
Postat av: svar

Klart jag är :D

2011-05-27 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0