Hemma från luleå!

ChaCha bloggen'
nu har vi varit lite överallt, gina och h&m, ska shoppa mer förmodligen
tisdag och sen till veckan! alla shorts var för stora till och med 32! :( aww..
så ska åka dit när jag är mindre förkyld, ta mig tid och prova!
men iallafall, fick en present av hjärtat idag, två ringar jag ska ha runt min förlovningsring!
gud så jag älskar min pojkvän! ;) aw..
iallafall, lägger upp bilder på det jag köpt nu, och det jag fick!
sen ska vi nog bara ta det lungt! ;)
2 par örhängen och en bandeou
Mina två ringar jag fick av min pojkvän! ;) aw..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kissie har storlek 34 så du måste ha storlek 32 i dina vackraste drömmar :)

2011-05-20 @ 21:09:01
Postat av: svar

konstigt då att dom var för stora och stod ut som jag vet inte vad bakom ryggen? :S och var för stora runt låren, lite skillnad på gina och märkes!;)

2011-05-20 @ 22:04:25
Postat av: Anonym

hahahaha du har minst 36-40 , du skämmer bara ut dej ...

2011-05-20 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0