Hemma från shopping och allergitest!

ChaCha bloggen'
nu har jag precis kommit hem från Piteå, vi åkte dit efter vi varit i Luleå! ;) lovely.
iallafall, jag börjar bli riktigt less på kärringen på Parelle i Boden, sist så lurade hon mig
på att en foundaition som sög, var täckande! haha, dum brud. och sen så i fredags var
jag in och frågade om dedär Clinique pudret, och hon sa att mineralpudret var täckande!
och jag vet ju själv att mineral puder är inte lika fuktiga som vanliga!
åh, så arg jag blir på henne :( iallafall, nu kommer snart bilder på vad jag köpt!
ska nog åka och sola ikväll tror jag! ;) Lovely. bloggar mer snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på allergitestet? :)

2011-05-24 @ 20:57:44
Postat av: Anonym

Vad du än vet så vet du fel, mineralpuder är täckande..

2011-05-24 @ 21:22:01
Postat av: svar om allergi!

Det gick sådär, det var förkylningsallergi, så både allergi och förkylning :/

2011-05-24 @ 22:21:37
Postat av: svar om puder

Jodå, det är en täckande lyster.

men inte heltäckande som puder, mineralerna öppnar porerna och sätter sig därför inte och täpper igen cellerna, men det gör puder, för att se matt ut :) så nu är det du som vet fel

2011-05-24 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0