Hemma i Kalix, laddar upp lite...

ChaCha bloggen'
sitter här och laddar upp lite inför ikväll, jag ska somsagt äta middag hemma
med familjen och bästa vän, vid 6! Sen åker jag och Lisa mot grytnäs!
och vi ska även fota hemma hos henne! hoppas på några tillsvidare bilder! ;) lovely!
så jag lovar er väl en ny design inom kort! ;) *hihi*
iallafall, nu sitter jag och mailar med ********, hoppas på ett samarbete med dom!
började maila med dom för någon vecka sen, nu diskuterar vi blogglön banners och
sånt kul! ;) * fniss*
bloggar mer sen!
Moii justnu! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja såg dig irl för någon dag sen , i bloggen vill du väl va hot girl osv , men irl så ser du inte ut så , du är jätte smal och de såg ut som du inte hade nå bröst , men ditt hår var skit snyggt :O

2011-05-13 @ 17:00:58
Postat av: Anonym

push-up som vanligt :)

2011-05-13 @ 20:45:09
Postat av: Anonym

hur många läsare har du varje vecka ?

2011-05-13 @ 20:46:26
Postat av: Anonym

säker på att ddu såg rätt tjej , går i samma klass som henne och hon är FET SOM FAN.

2011-05-13 @ 21:04:14
Postat av: jennifer

Men moget av er och kommentera såna saker, seriöst skärp er.. ni mår ju inte bättre precis genom att kommentera elaka saker,

2011-05-13 @ 21:11:26
URL: http://jenniifeerbjork.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg. :)

2011-05-13 @ 21:34:44
URL: http://mallse.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0