Ledig idag! lovlely!

ChaCha bloggen'
nu har vi stigit upp för ett tag sen, och har städat lite eftersom man skulle samla
in 100 kronor som skolan skulle skänka bort.(?!) så har dammtorkat osv! *hihi* So not blondie style? ;)
iallafall, vädret ser inte speciellt lockande ut, för att varken gå och sola eller köpa något på kiosken.
aww :( iallafall, får väl se vad jag hittar på! pojkvännen ska på körskola kl 6, så jag har ingen
aning hur dagen kommer se ut, mer än att vi snart ska göra något att käka! lovely! ;)
vet faktiskt inte riktigt om jag orkar fixa mig idag.. sliten.
bloggar mer snart, när jag vet mer om dagen!

Kommentarer
Postat av: Lippssy - Malin

Våran skola skulle bara samla ihop 50kr ;o haha men ah.. xD

2011-05-25 @ 15:12:02
URL: http://lippssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0