Sjukt dåligt väder!

ChaCha bloggen'
sitter nu inomhus och vill att vädret ska bli bättre så jag kan gå ut med hunden!
och röra bort allt jag åt till middag! :( ursh, men gott var det!
iallafall, nu ska vi nog se en film och ta det lungt och bara njuta av lördag kvällen!
har verkligen brytit dieten idag, men igår gick det faktiskt rätt bra! ;)
persika osv! och ni som tror att jag gör det för att ''vissa'' säger att jag är överviktig
endast för att kränka mig, ni tror fel! Jag vill själv gå ner i vikt, supermycket!
och jag vill bli smal som en pinne! ;) lovely.
och måste även det för mitt blodsocker, jag äter för mycket sött!
så ni läsare påverkar inte mig ett skit ! ;)
bloggar mer sen haters and lovers!

Vad ska ni läsare göra ikväll? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju redan smal faktiskt, och om du blir pinn smal så kommer dina bröst försvinna , din mens kommer utebli och de är inte snyggt och du kommer ångra dig i framtiden, men samtidigt så är de bäst du slutar med socker och börjar äta nyttigt ,de kommer du må bra av,hur kroppen mår är viktigare än hur den ser ut,och din kropp ser faktiskt bra ut:)

2011-05-21 @ 22:49:35
Postat av: Anonym

om du undrar nåt om dieter och sånt så kan du kontakta mig

[email protected]

2011-05-21 @ 22:56:10
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska ta hand om dig själv och endast du kan känna efter vad som funkar för dig. :) Så alla andra kan komma med sina åsikter, men man kan inte förändra någon annan än en själv. Hoppas att du är nöjd med dig själv och går den väg du själv vill.

2011-05-22 @ 00:04:17
Postat av: Anonym

HAHAHA! Du är korkad, du är tjock och du tar åt dig av vad andra säger. Därför vill du "Röra" på dig, och nej. Du går inte ner i vikt för att du går ut med hunden en gång i veckan, eller ens den tanken att du skulle orka gå till solariumet. Krävs mycket mer, och håller med den kommentaren att dina bröst kommer försvinna helt. Du måste ha fett på kroppen för att ens du ska ha några bröst.

2011-05-24 @ 10:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0