Snart nattinatti!

ChaCha bloggen'
sitter nu och pratar med min pojkvän i telefonen!
har sett ca 3 st avsnitt av andra avenyn, det är verkligen så himla bra!
Har sett alla sesonger 3 gånger nu ;) *hihi* Ni kan inte gissa om det är mitt
favorit program! iallafall, har inte orkat följa euro vision song contest, tycker det är
sjukt jobbigt och långt :( aww..
Imorgon ska jag sova ut, och sen åker jag och jobbar med mamma, och shoppar lite
på fritz ohlsson! ;) lovely. Ska bli sjukt spännande och se om jag hittar nått för mitt presentkort!
bloggar mer imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindqvist

Var tittar du på andra avenyn ?

Nätet, tv eller hur gör du ? <3



Fin blogg <3

2011-05-15 @ 10:53:07
URL: http://linneaalindqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0