Superkrånglig kväll!

ChaCha bloggen'

justnu skriver en superarg och superirriterad blondie! mitt internet vill inte gå igång, trots att
jag provat allt och det står att jag är ansluten så funkar det inte ( mitt liv går under ) ?!?!?
Sen skulle jag sms'a morsan, då kollar jag på mobilen, ''sim låst'' provade stänga av den,
sen när jag ska slå på skiten så ser jag att jag ej bytt pin sen jag köpte den!
så jag har ju ingen aning om vad jag ska så in för kod! Åhh.. så har fått flänga runt och söka pappret!
men tillslut! och sen har jag försökt fixa min svenska novell, men hon blir ju aldrig nöjd! :( suck..
iallafall, är sjukt irriterad justnu. Så ah, ett gott råd, låg profil idag lovers and haters! ;)
packar ner en dynamit eller liknande till Kalix, åh nu svamlar jag! ska packa klart..
bloggar mer sen!



Moii justnu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0