Svar på frågestunden 2!

Vad har du för mål i livet?

: Oj vilken svår fråga, mitt mål är att få ett bra jobb som jag trivs med och flytta till GBG
och fortsätta som bloggerska! ;) 


Vad ska du gå efter högstadiet?
: Antingen handels,frisör, eller hotell och konferens typ, ( jobba i hotellreseption )


Hoppas händer denna sommar?
: Jag hoppas att den bjuder på mycket sol, tid med familjen pojkvännen, och en het bränna!
och även lite cash! ;)

Kommer du ha någon bloppis här på bloggen?
Kommer du ha någon bloppis här på bloggen?
: Det hoppas jag att jag kommer ha, vill igenteligen det!
men det jobbiga är att man måste posta varorna om det är någon köpare långt bort! :(
hoppas iallafall att det blir av.

varför tar du bort kommentarer?
: Jag har tagit bort omogna frågor som jag inte har lust att svara på! ;)
skulle inte du färga håret BRUNT?

: Det har jag aldrig sagt, men hoppas på att jag ska göra det i framtiden!
skulle inte du färga håret BRUNT? någon ljusbrun nyans! ;) lovely

Kan du vara snäll och lägga upp en massa smink videosar ? :)
: Det finns ju faktiskt en på youtube!

Varför använder du löshår så himla mycket ?
: För det förlänger och förtjockar till ett magiskt hår! så himla fint med
tjockt fluffigt och långt hår!

Vem är din förebild, varför ?
: Oj, jag har nog inte någon direkt förebild, jag älskar migsjälv!
men min mamma och jag är sjukt lika! ;)

Varför har du lösnaglar ?
: För att det är verkligen pricken över i'et , som man brukar säga!
en snygg outfit och sen snygga naglar på det!

Vilka bloggar läser du ?
: Oj, isabelles,kissies,platins,paow's,dessies,fokis ibland! ;)

varför flyttade du till boden?
: För att skolorna i Kalix suger, lärarna, elverna som inte respekterar att man är sig själv!
och jag är verkligen inte den personen som passar in att bo i en håla,
jag måste ha mer space, större ställe och få vara fri!

jag förstår inte riktigt, bor du med din pojkvän hos hans föräldrar?
Var det inte så att du bodde tidigare hos hans pappa och han hos sin mamma? Varför? Tycker inte dom att du snyltar på dom?
: Jag och min pojkvän bor hos hans pappa i södra svartbyn, och  nej det tycker han verkligen inte!
vi hjälps åt hemma, och ger ett veckobidrag till honom! :) han är underbar!
Nej vi har aldrig bott hos hans mamma, han har bott där, men nu har det blivit komplicerat!

vem är den sexigaste killen , alltså kändis?
: Ola rapace, eller joel kinneman! ;) lovely

Vilken är din favorit affär?
: Gina, H&M, Kicks!

Vem är din bästa kompis!?
: Lisa ! :)

Trivs du i din klass?
: Jag trivs verkligen i min nya klass, den är sjukt underbar och rolig!

Vars hade du velat bo, om du fick välja vars som helst?
: Göteborg!

Har du något djur, om ja, kan du inte lägga ut en bild på det/dom?
: Robins pappa har en hund, som bor i samma hus! det är min prinsessa! ;)

behöver tips på vad man kan ge sin kille i present ? taxam för svar ! :)
: Oj, det beror helt på vad han är för typ, gillar han kläder så kanske kalsonger eller en t-skirt!
eller ett snyggt brett armband eller kedja som jag gav min pojkvän!

Har du någonsin varit full? eller rökt/röker
: Yes.

är du oskuld? om inte, när blev du av med den? =)
: Nej jag och min pojkvän har snart varit ihop 1 och ett halvt år, så nej det är jag inte!
när jag var 13! ;)

hur gammal är du ? :)<3
: Jag är 14 år i 2 veckor till ca ! ;)

bor du tsm med din pojkvänn? :)
: Ja det gör jag!

vart bor du? (alltså, typ stockholm, göteborg, malmö, osv.)
: Boden

kan du lägga ut en bild på dig själv i bara underkläder? (pliiizzz)
: Vad tror du min pojkvän skulle säga om det! ;)

du ser underviktig ut , är du de lr ser du bara ut så på bilder :)
: Nej jag är inte underviktig! precis normal!

Kan du lägga upp en bild på din kille?
: Jo, men det blir inte det lättaste, eftersom han inte gillar att vara med på bild! :(

hur länge har ni varit tilsammas?
: 1år och 5 månader snart!

när flyttade du ihop med din pojkvän?
: November typ! ;)

vad är demest romantiska robin gjort mot dig och du mot honom?
: Det mest romantiska han gjort var nog när han friade förlovning till mig! (a)
och det mest romantiska jag gjort mot han var nog när jag bokade hotell åt oss
på vår 1 års dag! ;)

Hur tittar du på andra avenyn ? Tv, datorn ?Vilken hemsida isf? <3
: Jag laddar ner varje sesong via tankafetast!

när fick du mens?
: Jag fick min första mens i början på 6an.

Favoritgodis?
: Maltesers! 

Favorit kändis
: Paris hilton! 

Favoritmat?
: Pazta! 

Favoritfrukt?
: Persika!

Favoritfärg?
: Rosa och siden vit!

Favorit klädesplagg?
: Blus!

Vilken mascara, fondtation och andra sminksaker är dina favoriter?
: Mascara isadora vibralash, eller isadora volume build up (röd kork)
fondaition 24H , eller isadoras puder eller klinik puder, eller id bare minerals!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå 1 år o 5 månader snart , ni har väl inte ens firat 1 år och 4 månader om ja inte har fel ?

2011-05-21 @ 20:36:57
Postat av: svar

Ojsan, där blev det fel :) det ska vara 1 år och 4 månader. nu den 30 :>

2011-05-21 @ 20:39:33
Postat av: Anonym

grattis i förskott :D

2011-05-21 @ 21:15:41
Postat av: Anonym

I bloppisen så kan ju mottagaren få betala frakten :)

2011-05-22 @ 00:24:42
Postat av: anonym

Sällan du blev av med oskulden när du var tretton?!

2011-05-23 @ 17:44:55
Postat av: svar

ah, jag gick i 7an, träffade robin, förlorade oskulden i april med honom , och fyllde 14 i juni, så antagligen var jag 13, ? :s

2011-05-23 @ 19:30:43
Postat av: Anonym

nej då var han tillsammans med nån annan

2011-05-23 @ 20:49:00
Postat av: svar

hahah :D ehnä. bra försök ;)

2011-05-24 @ 09:15:21
Postat av: Anonym

robin har varit tsm med jätte många brudar men de inte smart och påstå att han har varit otrogen , de är bara han själv som vet om han har varit de lr inte!

2011-05-24 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0