Svar på tal, hur kan ni veta mer om mig än jag själv! :)

I ett inlägg igår skrev jag att jag varit och provat shorts på gina, jeansshorts med bälte !
och skrev att 32 var för stort! och då kom ju såklart denna kommentar!

kissie har storlek 34 så du måste ha storlek 32 i dina vackraste drömmar :)

: Asså ni läsare är lite för söta ibland! eftersom jag tog in en 32 och 34 i provhytten, dom var sjukt bra i
längd osv, men bakom min rygg så stod dom ut, och jag fick in hur mycket som helst av min hand i ''glipan''
som blev mellan min midja bakom ryggen och shortsen!
så då måste dom ju altså varit för stora, annars hade dom ''omfammnat min midja''
dom var även utstående i benen! provade flera 32or för att kolla att det inte var f.a.b fel!
helt sjukt, konstigt, brukar ha 34! högst. superkonstigt tycker även jag! :o
vet precis att ni vill att jag ska ta åt mig av vad jag skriver, vilket jag INTE gör, men det är
bara så sjukt underhållande när läsare tror att ni vet mer än jag, som om ni vore i provhytten!
den enda som var där inne var min morsa! ;) illa haters.. failed again! ;) snap it..

hej tänkte fråga varför du bor hos din pojkvän i boden? och aldrig är hemma hos dina föräldrar?
: Suck, jag pluggar ca 1,5 timmar ifrån mina föräldrar pga skolproblem!
så det är förbannat svårt att ta en buss vid 4 på natten och plugga i kalix där alla är störda på riktigt! :)
och jag är hos mina föräldrar varje helg, men vissa helger så är jag i boden eftersom jag
har fler vänner här! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ladda upp en bild på dina jeans där storleken syns så vi kan tro dig ? :)

2011-05-21 @ 20:18:13
Postat av: svar

ahrå :D det kan jag göra, bara att påminna mig! :)

2011-05-21 @ 20:36:01
Postat av: Anonym

Vad spelar det för roll vad hon har för storlek på byxorna, lär ju inte direkt vara så att du ska shoppa brallor åt henne. Sköt dig själv och håll koll på din egen storlek.

2011-05-22 @ 00:07:39
Postat av: anonym

På Jeans är storleken 32 eller 34 storleken i tum " i midjan, så är det på de flesta jeansen, såååå...

Jag har också storlek 32 på jeans och har ungefär samma kroppsbyggnad som dig;)

2011-05-22 @ 17:56:44
Postat av: jenny

jag bor i kalix och jag är inte störd bara därför.

2011-05-22 @ 19:37:17
Postat av: ida rova.

kalix där alla är störda på riktigt! :)



e jag störd? :( <3

2011-05-22 @ 20:08:41
URL: http://xxlillrova.blogg.se/
Postat av: svar

ida, ja det är du bby ;)<3

2011-05-22 @ 21:36:57
Postat av: ida.

då vet ja ;) fast jag har ju blivit de då jag varit med dig ;)<3

2011-05-23 @ 08:23:41
URL: http://xxlillrova.blogg.se/
Postat av: Anonym

i kalix ska man va cool de är drf du inte passade in !

2011-05-24 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0