Varit ute , sliten justnu!

ChaCha bloggen'
nu sitter jag här och fryser, funderar på att ta en varm dush! men tror jag sparar
det litegrand! ikväll har vi varit förbi en sväng till en bekant på svea och hälsat på!
och umgåts lite med Chrille! :D har även hunnit titta igenom dem som hittils
ska delta i min ''veckans blogg tävling''! som ni kan delta i nedan! ;) lovely.
imorgon är det söndag, innebär att sova ut hela dagen! och sen bara ta det
superlungt, förbereda lite inför skolan på måndag! har elevens val fram till onsdag,
sen ledig torsdag, fredag! och då åker vi till kalix på onsdag kväll! och sen fyller jag år
på fredag! ;) *hihi* nu ska jag lägga mig med pojkvännen och se Andra avenyn! ;)
bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0