Hopp i dushen sen plugga!

ChaCha bloggen'
Nu är jag hemma från ledarskolan, var riktigt roligt! Iallafall, ska snart
hoppa i dushen, och sen blåsa håret osvosvosvosv! Och sen diekt plugga
och göra klart så jag kan lämmna in imorgon, det som ska vara klart på tre
veckor, gud vad duktig jag känner mig! ;) *blink* iallafall, här kommer veckans
schema, trots att min bloggdator kommit tillbaka så har jag inte änns hunnit installera
photoshop. Så det får bli ett tråkigt schema! :(


*Måndag- Skola, Stan med Jossan!
*Tisdag- Skola, Luleå med Jossan och träffa mamma och pappa!
*Onsdag- Inget plan?
*Torsdag- Plugga , ut och gå, iväg och sola !
*Fredag- Oplanerad helg
*Lördag- Oplanerad helg
*Söndag- Ledarskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0