Ligger och myser!

ChaCha bloggen'
Ligger nu i soffan i min mysiga morgonrock och har jobbat med att få över låtar
till min mobil osv ikväll, det är en jävla process att lära sig! haha! ;) *blink*
Iallafall, på måndag som ni ser så kommer mina föräldrar, då ska vi skriva på kontraktet
till min lägenhet som blir min 1/1 ! Även tidigare om vi har tur, eftersom han inte behöver den!
Menmen, ska även höra med mamma vilken färg jag ska färga håret, ska ljusa ner det till,
hasselnötsbrun typ ljusbrun, inte mörkblond , men nästan! Men ska fortfarande va ljusbrun!
menmen, ska se tom och jerry med pojkvännen nu *hihi* ;) ! Så jag updaterar er mer senare!
Moii justnu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0