Myskväll med pojkvännen!

ChaCha bloggen'
En massa soffmys med pojkvännen, sett ensam mamma söker via tv3play, riktigt mysig
kväll, nu håller pojkvännen på att förbereda kvällsmat åt mig och honom! Gulligt *blink* ;)
Har ju faktiskt jobbat hela eftermiddagen med ********** ! ;) Avslöjas imorgon!
Imorgon efter skolan åker jag och Mikaela in till stan, bara för att titta runt, ska köpa en ny
svamp att applicera fondaition med, eftersom min råkade ut för en liten incident imorse! :(
*haha* iallafall, bloggar mer imorgon! ;) Puss på er fula och söta läsare! ;)



Moii justnu! ;)



Kommentarer
Postat av: emelieh

hejsan jag undrar varför du putar med läpparna på varje bild? det syns tydligt att du gör det. har sett dig på stan flera gånger och inte går du och putar med läpparna sådär då.

2011-10-12 @ 04:20:18
Postat av: Anonym

la inte du inte upp den där bilden för flera månader sen? :O

2011-10-12 @ 08:45:33
Postat av: huuvaeckel

*Emelieh, om du är den jag tror du är så ska du inte ytra dig. haha

2011-11-27 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0