Svar på tal!


: Ja! Det är jag som kommer flytta som det alltid varit tänkt, att jag skulle bo i min
egna lägenhet, men eftersom det fanns ont om lägenheter och så, så flyttade jag hem
till honom och hans pappa! :) Och där trivs jag fortfarande så bra, men när man är i denna
åldern är det viktigt att man får vara själv också, speciellt som tjej tror jag, att man får hålla
på med sina tjej grejjer i lugn och ro! Såklart kommer han att sova över där osv! ;) *blink*

: Hmm, det kan hända att jag glömde svara på den i min förra frågestund! ;) Men det löser vi!
Eh, eftersom min mamma jobbar med underkläder så är jag rätt van att hon köper bh'ar osv,
åt mig, ser när jag provar osv. Det beror nog helt på vilken sorts kontakt ni har om sånt,
underkläder, killar osv! Men fråga din mamma om du kan få ett par ilägg, jag menar, hon
kan ju inte precis bli arg! Eller så köper du bara dem när du shoppar med dina vänner!
: Hmm,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0