Varit ut på stan en sväng osv!

ChaCha bloggen'
Imorse vaknade jag vid halv 1, efter en lång natt! :( Gick upp, fixade mig osv och
gick direkt ner och mötte Sanna på stan för en fika! Och sen vid två tiden åkte vi
iväg till Haparanda! Riktigt skönt att få tillbaka min dator nu! ;) Min bloggdator också!
Lovely, men dock måste jag nu föra över allt från usb osv, eftersom aaallllltt, försvunnit
då dem bytte hårddisk! :( Tur att jag sparade det på ett usb ! Iallafall, ska snart dra
på mig uggsen och myskläder, möta upp Sanna och åka och sola! Gud så skönt, det behöver
jag verkligen, riktigt blek! Senare ikväll måste jag även göra mina naglar! :o Har ju ledarskola
imorgon osv! Ser sjukt sliten ut, iallafall, bloggar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det sant att du och din kille har gjort slut?

2011-10-01 @ 17:49:04
Postat av: svar

nej vi har det komplicerat !

2011-10-01 @ 19:21:52
Postat av: Anonym

hoppas ni inte har blivit less varan,för då finns de ingen lösning, gnistan ska ju alltid finnas för att de ska funka

2011-10-02 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0