Dagens fråga?

Fick en fråga på Blogresponse, om jag var kristen! Och då svarade jag på den
och skrev att jag var det, jag har sjungt i kyrkokör sen jag gick i 6års, och jag
tror på ett liv efter döden, och på att gud kan hjälpa oss ur svåra situationer!
Jag är altså troende till en viss del, jag älskar att bara koppla av i kyrkan
och få sjunga sånger jag alltid gjort, tex, himlen är oskyldigt blå! Så fint!
Och då var det någon blåst jävel som skrev att jag inte kan vara kristen för att
jag svär, *HAHA* Så dom som har samlag innan dem gifter sig får inte heller
tro på gud eller vara kristna? Nu får du ge dig lilla du! ;) Ta reda på fakta om
kristendomen innan du uttalar dig!
Har ni läsare någon speciell religion? :)





Kommentarer
Postat av: Lollo / Lovisa

2011-09-25 @ 21:05:17
URL: http://twilollo.blogg.se/
Postat av: Lollo / Lovisa

Hoppsan!



Jag har ingen speciell, utan den vanliga kristendomen :)

2011-09-25 @ 21:05:56
URL: http://twilollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0