Dagens stora hiss!

Jag måste vara otroligt sen när det gäller detta *blink* ;)
Men nu har jag verkligen tänkt länge att jag skulle prova Proffs Volume puder!
Så igår köpte jag det, och jag måste verkligen ge det ett starkt VG! ;)

Rekomenderar inte det till folk som får lätt fettigt hår, och stripigt.
Rekomenderar det verkligen till folk som går med platt hår ändå från roten!



Att det ger suupermycket volym, det lever verkligen upp
till sitt namn!
Verkligen v
olym som varar i alla väder! ;)
Och som verkligen håller utan 2 ton spray, endast ett tunt lager!




Om man har lätt att få fettigt hår så kan man få
det superlätt, men det blir alltid lite fettigt! Men använd så lite som möjligt!
Den är svår att applicera eftersom man inte riktigt
vilken mängd hårstråna pallar av, utan att det ska se fettigt ut!
Prova er fram helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0