Fil bussen skolan..

ChaCha bloggen'
som ni ser på  rubriken så har jag mitt lilla morgonschema ;)
äter lite fil för att få i något i magen eftersom jag inte kan äta
något annat för då börjar jag må illa, gränsfall nu också! 
Så trött att man mår illa, gick endå och la mig efter sista inlägget
igår! :o iallafall, idag efter skolan åker jag Josse och Malin till
dollarstore för att handla godis och sånt nyttigt, inför lägret imorgon!
Är taggad till tusen, vi kommer ha så kul, en natt i strömsund, sen åker
vi hem på lördag, är framme vid 21 hemma igen! Och sen på söndag
ska jag verkligen bara sova ut! ;) skönt! *blink* det förtjänar jag!

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

Alla vill väll bli något, lyckas, följa sin dröm. För mig skådis och artist... i USA

Följ min resa till Hollywood när jag försöker förverkliga min skådespelar och artistdröm på det stora auditon eventet IPAS i Los Angeles, i min första dokumentär/realityshow om mig och min karriär!

Vad kommer det leda till? ;) Kolla och se!

http://www.youtube.com/user/KlaraGadd

OCH det kommer en ny snart :)

Kram och tack! :)

2011-09-15 @ 09:49:17
URL: http://klaragadd.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD ANVÄNDER DU FÖR LÄPPSTIFFT?

VART KÖPER DU DINAA LÖSNAGLAR? <3

2011-09-15 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0