Funderar starkt på detta...

Hmm... nu vet jag ju såklart redan vad ni läsare kommer
säga, åh nej du är så dum, bli ett sportfreak istället så
har du inget liv och tränar dig till en snygg kropp!
Men nej, det tänker jag inte göra, har både svultit
och sånt liknande för att prova lite olika hur magen osv
fungerar då, och hur man håller sig mätt, och det har funkat
helt perfekt, det som är viktigt är att man inte äter fel kost
och stressar samtidigt! :( så ska försöka! ;) Kanske startar
redan till veckan, men på helger kommer jag inte bry mig! ;) *blink*
Jag vet att ni läsare är rädd om mig, men kan dock ta ansvar
för mig själv!

Kommentarer
Postat av: moaa

Bara för att man älskar sport behöver man inte vara ett sportfreak och vad som helst man än tränar så har man ju ett liv, kanske för att träna. Jag har tränat fotboll sen jag var 6 år, jag är 16 nu. Nog är jag nöjd över min kropp men alla gör ju på olika sätt. Men du kanske bara inte orkar med träningen och satsar på maten ist? Om du gör båda så blir det ju mycket enklare... :)

2011-09-12 @ 23:42:46
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Fratz

Så länge du inte satsar för hårt, går ut med det för hårt , försök se det som en hobby bara nå du gör på sidan om , typ det ska inte vara jobbigt för då blir det för mycket efter ett tag, testa typ träna 2 - 3 ggr i veckan sen äter du bara mer grönsaker än vitavaror blir det perfekt :)

2011-09-13 @ 00:16:15
URL: http://fratzonfire.blogg.se/
Postat av: svar

fratz har helt rätt :)

och moa helt fel, jag orkar absolut med träning, handlar om intreset, det är det löjligaste jag vet.

Har själv simmtränat sen jag var 6, så tror jag vet :)

2011-09-13 @ 07:33:06
Postat av: ...

hörru ditt lilla kissiefan! sluta nu å härma kissie och kom på nå annat sätt en det där.. börja träna förfan!

2011-09-13 @ 14:12:14
Postat av: Anonym

sant de "Dedu" skrev om kost och vikt , men du är inte tjock , du är helt normal

2011-09-13 @ 14:46:45
Postat av: Anonym

göre! pröva och se om det ger resultat ;-)

2011-09-13 @ 15:18:01
Postat av: sophie*-^

Härma Kissie? Pfft. Kissie var f-n inte först. Hon kom inte på det.

2011-09-13 @ 18:23:02
URL: http://www.plasticbag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0