Kan småbloggare kan jag!

Matvanor:

Bästa maträtt? Pasta Carbonara
Bästa dryck? Isvatten, cola!

Hat dryck och maträtt? Hmm.. loka och dylikt, Ärtsoppa :o

Bästa alkoholdryck? Cider helt klart!

Använder du smör på smörgåsen? Ja såklart?
Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga påsar helst!

Favoritglass? Ben&Jerry Chokolate frudge brownie!


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Minst 2-3 tusen! *blink*

Har du mer skor än kläder? Eh, NÄ!

Favoritplagg?  Toppar!

Hatplagg? Sockar -.-


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar årskurs 9

Vad vill du bli? Sveriges största bloggerska,modell,psykolog,affärsbiträde!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jadå, går ju snart ut, så ska inte klaga!

Är lönen viktigast? Såklart att den är! ;)


Boende:

Lägenhet eller hus? Radhus!

Framtidsplaner med boende? Flytta tillbaka till GBG! ;)
Litet eller jättestort? Lagomt, kanske en 2 för bara mig!

Drömboende? I Göteborgs fetaste lägenhet!

Landet eller mitt i stan?  Mitt i stan förfan! :o

Mysigt eller sterilt? Sterilt med mysiga kuddar osv!


Lite allt möjligt:

Har du barn? Nope, inte änns fadderbarn, *HAHA*

Är otrohet okej? Så innåt helvete heller!

Älskar du någon? Familjen och såklart Robin!

Betyder familjen mycket för dig? Mest!

Är du lojal? Ah? typ?

Tycker du om att dricka dig full? Nej.

Hemmafest eller krogen? Myskväll!



Go litte bad girl! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0