Men snälla lilla barn?

Hmm..? :s Varför jag säger att jag har migrän hela tiden, kanske för att
jag har det ofta i perioder, men lilla du, om jag inte vet vad migrän är?
MIN MAMMA TAR FÖRFAN SPRUTOR I LÅRET VARJE GÅNG HON FÅR
MIGRÄN ANFALL?
Är du helt jävla blåst eller ditt jävla luder? :s  Och det är olika
för personer, tex massa jag känner funkar Eaze på , och det gör det även på mig!
Men inte på alla, duvet, precis som med typ adhd medecin! Snälla, en dum kommentar
till och jag kissar på mig, som..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken omogen komentar -.-'

Tror fan inte hon själv vet va det är..

Själv har jag sjukdommen så måste ta blodtrycksmedecin varje dag och det :( Och när jag väl får det och inte tabletten hinner värka så spyr ja och typ svimmar :(

Men iallafall, Jag bara älskar din blogg!

Läser den VARJE dag :D



Kram! <3

2011-09-22 @ 18:00:46
Postat av: emelieh

det där var ju ett väldigt moget svar. visst kanske inte så mogen komentar heller men att kalla personen luder för att hon undrade?

2011-10-12 @ 04:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0