Platta håret, sen sova!

ChaCha bloggen'
Har precis dushat, var verkligen superuppfräshande! ;) menmen, ska
platta håret så jag slipper göra det så mycket imorgonbitti, eftersom jag
har en förmåga av att vara seg på morgonen *blink* iallafall, snart helg
trotsallt! Riktigt skönt, imorgon ska vi storhandla på Storheden eftersom
pojkvännens pappa åker utomlands på fredag, ff 1 månad, *check* ;) lovely!
iallafall, nu ska jag platta håret innan plattången brinner upp, har redan råkat
avverka 4 plattänger och 3 hårblåsar i mitt liv, även min locktång :( *aww*
Ala moii justnu! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du ett G eller VG elev i skolan ? :)

2011-09-22 @ 07:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0