Precis klar, tusenbröder?

ChaCha bloggen'
Mitt hår och löshåret blev superbra, dock inte mycke skillnad, lite på nyansen
och att löshåret blev mycket jämnare, fanns kvar från mitt blonda lite, så
nu är alla blonda spår borta *snyft* haha! ;) Iallafall, jobbar somsagt med min
banandiet, det går faktiskt rätt bra, trodde jag aldrig skulle gå på ICA och köpa
bananer, dock tvingade lärarna mig att äta lunch idag i skolan *suck* Så fiskade
upp lite kyckling så fick det bli lite sallad till, typiskt! :( iallafall, ska nog se
tusenbröder snart och bara koppla av, så hörs vi mer sennare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade väl ätit lasagne? eller?

2011-09-26 @ 18:36:52
Postat av: svar

jo, blev tvungen att smaka en bit! :) dock typ 5 tuggor eftersom jag ska hålla mig till bananerna!

2011-09-26 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0