Svar på dagens fråga!

Röker du?
: Nej det gör jag inte! ;) Dock ciggen som ni såg på min dagens outfit
bild här om dagen, var Sannas, sorry! My bad!


hej ! , vilken längd har du på ditt
löshår och vart har du beställt de ifrån?
tacksam för svar!

: Jag har ca 40 - 50 cm! Jag beställer från Rapunzel eller tai
mahal! ;) Så himla bra! Dock rekomenderar jag Tai mahal!


hej ! , vilken längd har du på ditt
löshår och vart har du beställt de ifrån?
tacksam för svar!
dina favorit klädaffärer? :)

: Det är lätt Gina,H&M,Diva,Lindex osv! ;)

kan inte du visa en bild på din mamma/pappa så vi får se om ni är lika ^^)
: Absolut! ;)
plattar du håret efter att du har varit och badat i simmhallen på idrotten?
: Jag simmar inte med klassen eftersom det är sååååå överskattat!
Så jag badar med dom som ''inte heller vill bada'' så ja, det gör jag :o!

favoritfilm och tips på bra filmer? :)

: Eh..mina favoritfilmer är nog ''vallarnas friluftsteatrar'' om ni vet typ
Bröllop och Jäkelskap, haha älskar sån humor! Även typ irene huss, bästa
filmerna! Men serier går bättre hem hos mig, Andra avenyn! ;)

kan du göra en vidio när du stoppar fast dina lösnaglar?
: Ja absolut, men jag gör på det vanliga sättet, och sen sätter jag pärlor
om jag vill, och alltid ett lager överlack! ;)

Har du löshår?:) använder du clip-on? skulle inte du kunna göra
en video då och visa hur du lägger in det?

Jadå! ;) Clip on är absolut bästa resultatet, jag har ju redan en video!
Dock var jag blond där, men jag gör ju på samma sätt! ;)


hur många gånger iveckan sover du hos din pojkvän?
hur oftaa är ni med varann?
: Vi bor ju tilsammans, så vi både ses och sover och allt sånt med varandra! ;)
Varje dag helt enkelt på båda frågorna!


vart/hur många piercingar haru? :)

: Jag har hål i öronen! Jag kommer göra fler hål i
öronen till veckan! ;) Snyggt! Sen även navelpiercing sen..


hur ofta stöter du på läsare?
har du djur?
kan du göra vidioinlägg oftare? :D

: Jag brukar träffa på dom rätt ofta! Stan eller bara
att folk ringer till mig ! Så roligt! ;) Även på fb!
Min pojkvän och hans pappa har en rottweiler, så vi har
ju vår lila bebis att ta hand om! *awiee*
Absolut ska jag försöka...
kan du lägga upp bilder på sånt/nått
du inte ska ha kvar som man kanske kan få köpa? :) (kläder)

: Absolut, som jag sa om bloppisen! Så kommer det att dyka upp en
sån inom kort! ;)



snälla gör en till sminkvidio och hårvidio!! <3

: Ja absolut, det har ju kommit ett sminkinlägg igår!
För att ni ska klara er tills jag har tid att göra en ny sminkvideo!
Men hårvideo finns redan, ny också!
vill du ha barn?

: Absolut vill jag det, men inte fören typ, 20 års ålder! ;)
du borde göra "dagens outfit" varje dag ^^)
: Jag har alltid gjort det! Men man har vissa dagar
då man absolut känner, åh skabb outfit :( what a day typ..
Då känns det inte så kul!

bild på dina snyggasteskor! :D
hur kan du va så snygg?<3
kan man få täffa dej nån gång när man är i boden? (: <3

Aw, vilken gullig fråga! ;) Jag bara fixar mig och gör någonting
om mitt utseende! Ja absolut får du träffa mig, maila mig via
[email protected]!
Och mina favorit skor!...

Hur länge har du bloggat? :)
Hur länge har du bott med din pojkvän? :)

: Jag har bloggat sen 6an, med uppehåll osv!
Vi har bott ihop i ca 1 år! ;)

anser du dej själv som en fjortis?

: Nej, det kan jag inte påstå, är mycket vackrare än så *blink* ;)

kan du typ bara,slänga in jätte mke bilder på dej! :D
hur gör du din frisyr? :)

: Ja, haha! Försöker lägga in så ofta som möjligt!
Jag gör precis om på videon ovan...
är du medlem på nå "spel" sidor? :P
: Nej, haha ! Jag nördade habbo för några år sedan!..

Hoppas verkligen ni fick svar på det ni undrade!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är din mamma?

2011-09-09 @ 16:24:45
Postat av: Alva (Ellonors Kompis!)

hejsan Emma!

har du barn!?

kan du länka mig?

kan du gå in på min blogg, ställa frågor, kometera, osv!...................

Snälla det vore supersnällt!

//Alva

2011-09-10 @ 11:28:54
URL: http://kaninblondizzar.blloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0