Svar på en massa frågor!

har du nå tipps på:
-hur man ska göra för att se vuxnare ut?
-orka plugga!?
-större bröst?
-vart du köper dina lösnaglar?
-hur man ska göra när håret liksom inte vill! när de bara är för lent och inte år å fixa som man vill ha de!?
-sminka ögonen?
-vad man kan/ska ha i sin handväska!? ^^
älskar din blogg! <3
har du nå tipps på:
-hur man ska göra för att se vuxnare ut?
-orka plugga!?
-större bröst?
-vart du köper dina lösnaglar?
-hur man ska göra när håret liksom inte vill! när de bara är
för lent och inte år å fixa som man vill ha de!?
-sminka ögonen?
-vad man kan/ska ha i sin handväska!? ^^
älskar din blogg! <3

: r att se vuxnare ut bör du nog ha en lämplig makeup som förstärker
ditt ansikte, sen är det även kläder, att man har en viss mogen stil,
och inte klampar runt i DC skor och rasta byxor, även att man försöker
få lite volym i sitt hår, det gör supermycket! För att orka plugga måste
du se din framtid, mitt mål är att jag ska till Göteborg, har bott där förut
och jag fattar inte vad fan jag gör här! Jag ska tillbaka, och där ska mitt
liv fortsätta! r att få snygga/större bröst, använd en snygg bh, med bra
push up, tex wonderbra, eller inlägg eller liknande, ha inte kläder som man
inte änns ser brösten i? Låt din urringning synas! Mina lösnaglar köper
jag i en helt vanlig makeup butik! Om ditt hår är allt för rent, så sätt lite
volym puder i botten och massera in det, det håller hela dagen , dock blir
håret superkladdigt... Sminka ögonen med mascaror så att du kommer åt
varenda frans, missa inget, och börja applicera från botten, där fransarna sitter
fast i din ögonlock! Det viktigaste att ha i väskan är, pengar *blink* parfym, och
mobilen, läppglans, borste, sminket, och även preventivmedel, pp/kondom!
Tack så mycket sötnos! :) Hoppas du fick svar på dina frågor!


Kommentarer
Postat av: Mia

ka du visa några bra BHar?



när man ska köpa inlägg,asså man vill ju liksom inte göra de när man är med mamma :P elr kompisaR? elr vad tkr du? <3

2011-09-25 @ 19:13:02
Postat av: Anonym

lol volympulver blir inte kladdigt har du fett hår? plus du har turk ögonbryn

2011-09-25 @ 20:11:28
Postat av: Anonym

o du har för stora bhar

2011-09-25 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0