Svar på frågestunden del 1



vi vill lära oss se ut som dej! du ser superbra ut!! :)
snälla ge råd och mer tipps om hur du fixar dej! :)<3
vi vill lära oss se ut som dej! du ser superbra ut!! :)
snälla ge råd och mer tipps om hur du fixar dej! :)<3

Åh, gulle dig! Tack spå mycket, asså följ bara min
sminkvideo och hårvideo så tror jag säkert att ni kommer
lyckas med att få en look som mig! ;)

plattar du håret efter att du har simmat i simhallen på idrotten med klassen???

Nej, eftersom jag inte badar med klassen, tycker bara det är allmänt
mobbat? Kommer nog att bada med en ''särgrupp'' haha eftersom jag
inte tänker bada med alla i klassen! Jag menar, har gått simmning
sen jag var 6, till sexan, tror jag vet vad jag håller på med *blink*

Vad är ditt bästa bloggtips? :)
Att helt enkelt bara vara dig själv i bloggen! Och ha en attityd
som ändå visar att det är din blogg, det är ditt liv och dina regler! ;)
Och att absolut aldrig låta sig provocceras, kör ditt eget race!

hur kan du anse att "hur mycke väger du" är en oseriös fråga
Eftersom det inte angår mina kära läsare, kan säga att min vikt
är fullt normal och ni behöver varken oroa er för att det ska spåra
eller att jag ska få anorexia! ;) Älskar att ni bryr er om mig!
Men allt är under kontroll! Promise you bitch.
kan du göra en sminkvideo från då du inte har NÅTT smink på dig?
Asså, den jag gjort har jag inte ''NÅTT'' smink på mig? :o Har typ
mitt ljusa lumene läppstift? haha..? men kommer att göra en ny med
bas och en med vad jag gör med mina ögon osv.! ;)
Hur länge har du bloggat?
Jag skaffade min första blogg sommaren efter jag gått ut 6an, sen har
jag haft blogg i stort sätt hela tiden, men i olika former, sidor osv! ;)

Kan man få sen en bild på din pojkvänn?

Klart att ni kan, han gillar inte att vara med på bild på min blogg
så mycket, men om han ser detta får jag väl hitta på någon busig
anledning! ;) *blink*
Vad skulle du vara om du fick byta liv med nån? ingen kändis..

Ehh, oj så himla svårt! ;) Jag är så nöjd med mitt liv, men altså.
Åh, jag har inget bra svar på den frågan :(


Vad betyder mest i ditt liv?

Min familj, mamma pappa! Och även Robin såklart, sen min bästabästa
vän, som alltid finns där för mig, tror inte jag skulle klara mig utan
honom, Felix landström!

Del två kommer ikväll eller imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0