Svar på frågestunden del 2!

Hur ofta promenerar du i veckan? :)

Asså genom att min pojkvänn och hans pappa har en rottwelier
så blir det ju varje dag, men vissa dagar går jag ju kilometer lixom
istället för småpromenader, men ca 3-4-5 gånger! ;) Håller en rask
takt när jag går, så behöver jag inte gå såååå ofta!


Hur håller du dig i form?

Som jag sa ovan, jag promenerar, jag äter absolut inte sunt *blink*
men jag äter inte så ofta hamburgare osv.. är inte så mycket för sånt!
Om jag ska tjockäta, så föredrar jag pizza! Men jag går väl helt enkelt!
Sen har jag haft mina stunder i typ 6an osv då jag mått dåligt och då har
jag rasat i vikt. Så det har inte blivit så himla hemsk ''matuppväxt''

Hur lång är du?

Hihi, jag är suuperkort 1.57,2 faktiskt! ;) *blink*


Vad använder du för smink till vardags?

Puder, Mousse, Eyeliner, Mascara, Concealer, läppstift!
Vart bor du?

Jag bor i Boden!

Kan du göra vidio hur du fixar ditt hår? :)

Finns ju redan en!

hur kan du vara så fin?


Nämen oj! :o Vilken söt fråga, gulle dig läsare som skrivit denna!
Haha, min mamma är så söt, tror det går i arv! ;) *blink*


vad är din favorit låt? :)

Oj, gud så svårt. Chris medina - What are words , justnu! 
Men jag kan verkligen variera mig! ;) tro mig!


hur mycket pengar får du i månaden?

Det angår absolut inte er läsare, tillräckligt för
hyra, kläder, onödig shopping, gå ut och äta, fika.
Åka buss mellan Kalix och Boden! Och även typ
köpa saker hit till rummet, hårprodukter osv! ;)

har du silikon inlägg i bh:n?? :)
tack på förhand!! btw älskar din blogg ;*
har du silikon inlägg i bh:n?? :)
tack på förhand!! btw älskar din blogg ;*

Haha, nej det har jag inte! :D tack så himla mycket gullet!


vem väljer du lisa eller robin.

Oj, förlåt. Men gud vilken dum fråga! Lisa är min bästavän, den som funnits
där för mig och gjort mig glad, Felix likaså. Även andra vänner runtomkring!
Men det jag och Lisa gjort tilsammans är oslagbart, samma med pojkvännen!
Skulle aldrig vilja vara utan dessa 3! ALDRIG! :(

Saknar du Kalix? 

HAHAHAH, IN MY ASS! Saknar nog hellre någon gammal tröja
jag slängt ;) *blink*


Kan du spela in en video då du sjunger din favoritlåt
och lägga ut här på bloggen? 
Nja altså! :( tror verkligen inte det. Min sångröst har
blivit sämre nu när jag inte hinner med kören! :(


Varför bor du inte hemma?

Eftersom att jag pluggar på annan ort pga skolans dåååliga lärare
resurser och elever! ;) *blink*


Varför började du blogga?

Eftersom jag kände ett stort modeintresse osv! ;) Verkligen ett
intresse jag brinner för! 


Ålder/bor?

Jag bor somsagt i Boden, och är 15 år!

vad gör du om 10 år?

Då är jag altså 25, då bor jag i Göteborg, har fått mitt första barn!
Och jag har lägenhet och bor tilsammans med Robin i en 3a i en förort!
Och jag jobbar nog som något sorts affärsbiträde, typ Gina's kassa t.e.x ! ;)


Vilken är din favorit-äffär?

Oj, jag har så många! :( Men om jag måååste välja, GINA!


kan du inte ha läsarträff? :)
talar nog för dom flesta nu som läser din blogg.

Oj, vad gullig fråga! Såklart jag kommer ha det i framtiden!
Men ni ska veta att ni får verkligen komma fram när ni vill och prata
presentera er och ta bilder såklart, eftersom det är så kul när ni kommer
fram och presenterar er, stora som små! ;)

Vilka bloggar följer du mest?
Kan du skriva ett inlägg och länka exakt alla bloggar du läser?

Jag har gjort ett inlägg om det tidigare, kan lägga upp det igen! ;)
Absolut, påminn mig *blink*

Kan du svara på frågestunden i ett videoinlägg? :)


Jag lovar att jag svarar på nästa frågestund i ett videoinlägg! ;)
Eftersom det vart lite körigt och sent påtänkt!


Hur många läsare har du per dag? 

Det varierar, såhär brukar min statestik se ut ungefär! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta betalar du hyra ,du bor ju hos don pojkvän ;O

2011-09-06 @ 17:52:24
Postat av: Anonym

du kan väl inte VILJA jobba som affärsbiträde ?

eller du vill det för att du kanske får rabatt ?

sikta på nåt bättre jobb man tjänar bra på , ett litet tips bara

2011-09-18 @ 19:44:07
Postat av: svar

absolut vill jag det, har jobbat med min mamma så mycket på klädaffär osv, så de är en bra dröm!

Tex på kicks hade varit min dröm!

2011-09-18 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0