Svar på några frågor!


tar du bort sminket innan du far och solar?
SNÄLLA SVARA PÅ DEN HÄR FRÅGA!! <3 (du är bäst!!!!<3)

tar du bort sminket innan du far och solar?
SNÄLLA SVARA PÅ DEN HÄR FRÅGA!! <3 (du är bäst!!!!<3) 

: Ja absolut gör jag det, dock inte runt ögonen, typ mascara
eyeliner, men såklart puder osv, man vill ju inte se helt dum
ut med fläckigt ansikte ! ;) *blink* men asså jag blir tyvärr inte
brun i ansiktet, lite dåligt med pigment :(


När får man veta vad som var i paketet
: Till helgen, eftersom det är hos mina föräldrar! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

solar du med bh elr utan? själv är de olika,men vill gärna veta vad andra gör! :) (din blogg är bäst och jag älskar dej!<333)

2011-09-05 @ 22:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0