Svar på tal, blåst jävel?

Seriöst, du är riktigt blåst? Asså den tiden sista dagarna har jag till och med inte änns
suttit vid datorn, för vi äter alltid middag 16.30 osv, eftersom min pojkväns pappa
är hemma från jobbet då !  ;) Och då gör jag alltid middagen klar, så där fick du ditt
svar på tal! Jag svär att du är en liten dum brud som sitter där med en blogg med 20
läsare, och inte har en enda kommentar, och är avundsjuk på bloggare som faktiskt
får kommentarer! ;) Åh, totalt värdelös du är!
Moii justnu! ;) *blink*

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hanne och josefine i bakgrunden!! :D (har ögon för detalj) ;)

2011-09-08 @ 17:41:01
Postat av: anonym

visa statisiken då om du tycker att du har en sån "stor blogg"!

2011-09-08 @ 18:28:08
Postat av: Anonym

ja kan du inte visa din statistik? :P

2011-09-08 @ 18:31:42
Postat av: sophie*-^

Hon har ju visat sin statistik -.-

2011-09-08 @ 21:24:44
URL: http://www.plasticbag.devote.se
Postat av: Anonym

haha, ursäkta mig?? för de första så har jag inte ens nån jävla blogg, för de andra så e jag äldre än dig lilla gumman ;) så oj prick varenda dag så äter du middag 16.30? PUNKLIGT! du som säger att du har så jävla många läsare fast dy typ bara har allt från 0-5 kommentarer, seriöst? e DU riktigt jävla blåst? du sitter fan och provocerar allt och alla och tror att du e så jävla snygg fast det ser ut som att en kamel skitit i ansiktet på dig. och gnäller på "småbloggare" då har väl oå var en, eller? och sitta och säga hur jävla dumma, blåsta, fula, korkade alla är får dig inte direkt att framstå som smart lilla du. dessutom så fort nånm har helt rätt om dig så får man bara ett drygt jävla bitchigt svar tillbaka, va faan e de för nå jävla sätt?? jaa du lilla emma ta och tänk efter nu vem som igentligen e riktigt lävla blåst, inte äre jag iaf! hare! ;)

2011-09-09 @ 14:50:46
Postat av: Anonym

bevisa det då, lägg upp kommentarerna med ip numret.

2011-09-09 @ 17:07:42
Postat av: svar

syns min ip nu? :) isåfall är det den jag har!

2011-09-09 @ 21:25:42
Postat av: Jojja

du som säger att du brukar stöta på läsare på stan, du kan väl ta bilder på dom med dig och lägga upp på bloggen ?

hade varit kul

2011-09-18 @ 19:35:31
Postat av: svar

absolut om läsare hade velat de, men de är inte alla som vill synas på bild efter en dag på stan½

2011-09-18 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0