Svar på tal statestik!

Eftersom mina kompisar kommer fram och berättar, även ärliga läsare osv!
Att folk säger att jag ''spelar större än vad jag är'' och att jag på nått sätt
inte har så mycket läsare som jag tror att jag har, tror det är fjärde gången
jag lägger upp min statestik nu, men man får ju ha tålamod! ;) alla är ju
inte lika snabbtänkta *blink*
¨¨
Och nu kommer det komma en massa dryga
kommentarer, och för övrigt kan jag säga att ni
vet vad jag brukar säga, bullshit går in på min blogg,
men blir lika snabbt bockade för och raderade! *blink*

Kommentarer
Postat av: Missie

Lyssna inte på dem Emma, du är bra precis som du är! Mer än bra! JaG ÄLSKAR din blogg verkligen. Läser den flera ggr per dag, verkligen läsvärd med mycket shopping o mode. Jag försöker bli lika bra bloggare, och jag vill verkligen få hjälp av den bästa. du kanske kan maila mig så kan vi ha kontakt? :*



Jag har skrivit ett fan-inlägg om dig bara för att du är så bra, hoppas det äe okej att jag lånade bilder. Läs inlägget o läs min blogg. kanske kan vi ha ett sammarbete?? lovley <3

2011-09-09 @ 22:03:46
URL: http://angelforever.webblogg.se/
Postat av: svar

åh, tack så himla mycket! vilket gulligt inlägg av dig!! bara maila mig [email protected]

ha det bra, kram!

2011-09-09 @ 22:22:55
Postat av: MalinWallin

Haha! ;) inte för att skryta nu men.. Jag har lite över 2000 besökare! :)

2011-09-09 @ 22:43:53
URL: http://malinwallin.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0