Svar på tal.. Töntigt?

På tal om inlägget om vinterjackor, så skrev någon otroligt efterbliven
person '' Ta bild på dina egna vinterjackor istället för att ta från google''
: Asså okej, ! ;) Vi börjar såhär, ska jag åka två timmar hem till mina föräldrar
mitt på en veckodag för att en kräsen läsare som du tycker att jag borde
fota bilderna själv, eh no! ;) Skulle inte tro det vah, dom är hemma hos mina
föräldrar i en helt annan stad över sommaren, och jag kommer att ta dem
från deras förråd när det blir vinter! Lilla vännen, nog så kräsen vah?

Kommentarer
Postat av: martina

varför är du nästan alltid otrevlig och väldigt uppkäftig mot dina läsare? väldigt oproffisonellt faktiskt. Skulle gissa på att personen som fråga detta trodde att du hade jackorna där du bor nu..? De var ju bara en simpel fråga liksom..

2011-09-01 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0